Jak rezervovat
- Poté, co naleznete ten „pravý“ objekt si vyberte požadovaný termín
a klikněte na odkaz Rezervujte.
- Na rezervační stránce vidíte kód objektu (číslo), název, základní
cenu objektu a vybraný termín. Termín si zde můžete ještě dodatečně
upravit, například na 14denní pobyt.
- Ve formuláři vyplňte prosím požadované kontaktní údaje. Pokud máte
domácí zvíře, tak u psa uveďte do poznámky rasu a váhu (u pejska, kde
to nelze specifikovat napište malý či velký voříšek).
- Po vyplnění formuláře si prosím, pročtěte Všeobecné prodejní
podmínky a vyplněný formulář odešlete.
- Během cca 5 minut od odeslání rezervace obdržíte e-mail s potvrzením
přijetí rezervace.
Co se bude dít po rezervaci
- V případě, že je objekt na poptávku, tak vám jej do následujícího
pracovního dne ověříme. Pokud vybraný termín nebude volný, obdržíte od
nás nabídku alternativních možností ubytování.
- Během následujícího pracovního dne vás budeme telefonicky kontaktovat
pro ověření vaší rezervace a doplnění údajů pro závaznou
přihlášku.
- Na zadaný e-mail pošleme závaznou přihlášku a platební údaje.
- Platba je rozdělena na zálohu 30% splatnou ihned a doplatek splatný
45 dní před začátkem pobytu. V případě, že do odjezdu zbývá méně
než 45 dnů, je celá částka splatná ihned.
- Při přijetí každé platby od nás dostanete potvrzení e-mailem.
- Po zaplacení doplatku vám nejpozději 14 dní před nájezdem zašleme
e-mailem ubytovací poukaz a podrobné pokyny s popisem či mapkou příjezdu
na objekt.
Způsoby platby
Úhradu vaší dovolené můžete provést mnoha způsoby. Je pouze na vás,
kterou variantu si vyberete.
- Převodem na účet, nebo poštovní poukázkou
- Platbu prosím zašlete na náš účet číslo: 176849243/0300 vedeného
u ČSOB. Jako variabilní symbol uveďte číslo rezervace, které naleznete
vpravo nahoře na vaší přihlášce.
- V hotovosti
- Platbu můžete provést v naší prodejně na adrese: Hradec Králové,
Komenského 249. Mapa kudy k nám.
Našim klientům vycházíme maximálně vstříc při platbě vybraného
pobytu či zájezdu jinou formou než přímou úhradou.
Přijímáme platby:
- poukázkami a šeky
- SODEXO PASS – Holiday Pass, Flexi Pass, Fokus Pass, Dárkový Pass, Bonus
Pass
- EDENRED CZ – Edenred Holiday, Edenred Multi a Edenred Compliments
- UP ČESKÁ REPUBLIKA – Šek dovolená, Unišek, Unišek +, Unišek+FKSP,
Cadhoc
- Poukázky mohou být uplatněny až do celkové výše ceny pobytu (při
zakoupení přímo v CK B&K Tour). Platbu poukázkami lze kombinovat
s jinými slevami uvedenými v katalogu do max. výše 5% (max. 400 Kč pro
pobyty v ČR a na Slovensku). Poukázky musí být uplatněny v jejich plné
hodnotě. V případě storna pobytu nebude ve výši uplatněných poukázek
vrácena hotovost, klient si však může objednat jiný pobyt či zájezd do
doby platnosti poukázky.
- benefitními programy
- Vaši dovolenou můžete rovněž uhradit formou benefitních programů
BENEFITY a.s., BENEFIT PLUS, ePass, eVoucher, Flexi Pass CARD, Edenred Benefity
Café, Gallery Beta nebo Gusto Karta. Platí pro pobyty a zájezdy zakoupené
přímo v CK B&K Tour. Platbu benefitními programy lze kombinovat
s jinými slevami uvedenými v katalogu do max. výše 5% (max. 400 Kč pro
pobyty v ČR a na Slovensku).
- fondy FKSP
- Zajistíme pro Vás fakturaci na zaměstnavatele a tím i proplacení
dovolené z fondu FKSP.
- Příspěvky z fondů FKSP lze kombinovat se slevami uvedenými v katalogu
bez omezení.
Vzory poukázek
Dárkové poukazy
Rádi Vám na pobyt z nabídky CK B&K Tour vystavíme dárkový
poukaz.
- Hodnotu (cenu) dárkového poukazu a text si můžete libovolně zvolit dle
Vašeho přání.
- Dárkový poukaz lze objednat na e-mailové adrese: prodejna@bktour.cz
- Platnost dárkového poukazu je časově omezená a lze jej uplatnit pouze
přímo v CK B&K Tour.
- Nevyčerpaná hodnota poukazu se neproplácí.
Pojištění proti úpadku
Naše CK je řádně pojištěna proti úpadku na dobu neurčitou (č.
smlouvy 1357510002).
Certifikát o pojištění CK na
období 1.4.2024 – 31.3.2025.
Cestovní pojištění
Základní cena zájezdu nezahrnuje cestovní pojištění.
Pokud máte zájem využít cestovní pojištění pojišťovny UNIQA, můžete
si vybrat z níže uvedených variant.
Pojištění pro pobyty v České republice
- Základní pojištění + pojištění stornopoplatků (varianta II.A)
- 12 Kč za osobu a den, děti do 18 let 9 Kč na den. Zahrnuje úrazové
pojištění, pojištění odpovědnosti za škody a storno poplatků (do výše
80 % ceny zájezdů, maximálně však 15 000 Kč).
- Základní pojištění + pojištění stornopoplatků (varianta II.B)
- 32 Kč za osobu a den, děti do 18 let 28 Kč na den. Zahrnuje úrazové
pojištění, pojištění odpovědnosti za škody a storno poplatků (do výše
80 % ceny zájezdů, maximálně však 35 000 Kč).
Obsah a limity pojištění pro ČR
(.pdf)
Pojištění pro pobyty v zahraničí
- Základní pojištění (varianta I. A)
- 31 Kč za osobu a den, děti do 18 let 16 Kč na den. Zahrnuje léčebné
výlohy včetně asistenční služby, úrazové pojištění, pojištění
zavazadel, pojištění odpovědnosti za škody. Pojištění také zahrnuje
povinné umístění pojištěného do karantény v zahraničí a vzniklé
náklady na ubytování a stravování až do výše 2 500 Kč na osobu a den
( maximálně však do výše 20 000 Kč za jednu osobu). Pojistné plnění
viz tabulka níže.
- Základní pojištění + pojištění stornopoplatků (varianta I.B)
- 38 Kč za osobu a den, děti do 18 let 24 Kč na den. Zahrnuje variantu
I. A + pojištění stornopoplatků (do výše 80 % ceny zájezdů, maximálně
však 15 000 Kč). Pojistné plnění viz tabulka níže.
- Základní pojištění + pojištění stornopoplatků (varianta I.C)
- 96 Kč za osobu a den, děti do 18 let 48 Kč na den. Zahrnuje variantu
I. A + pojištění stornopoplatků (do výše 80 % ceny zájezdů, maximálně
však 75 000 Kč). Pojistné plnění viz tabulka níže.
Obsah a limity pojištění
pro zahraničí (.pdf)
Pojištění je třeba uzavřít ihned při sepisování závazné
objednávky. Do celkové částky za pojištění se započítává každý den
pojištěného období (tj. týdenní pobyt od soboty do soboty =
8 pojištěných dnů). Pojišťujeme pouze občany ČR.
Doprava
Všechny pobyty, které nabízíme jsou určeny pro klienty s vlastní
dopravou. Do většiny letovisek v Chorvatsku a Itálii nabízíme možnost
zajištění autobusové dopravy od smluvních přepravců.
Vlastní doprava
Při vlastní dopravě od nás dostanete s dostatečným předstihem podrobný
popis cesty až na místo pobytu. Součástí popisu jsou aktuální ceny
dálničních poplatků, mýtného, pohonných hmot apod. Celou trasu si
můžete i dopředu prohlédnout na našich stránkách, přímo u vybraného
objektu. Stačí kliknout na odkaz „Zobraz na mapě“, dole pod mapou vyplnit
město odkud pojedete a kliknout na tlačítko „naviguj“.
Autobusová doprava
Do většiny letovisek v Chorvatsku vám nabízíme v termínech
1.6.2024 – 6.9.2024 možnost zajištění autobusové dopravy. Autobusovou
dopravu si můžete zvolit ihned během rezervace vaší dovolené.
Podrobnosti a ceny autobusové dopravy do Chorvatska a do Itálie.
Nástup na pobyt
V ČR a na Slovensku
- V den začátku vašeho pobytu budete na objektu očekáváni majitelem
v čase od 14 do 16 hodin (pokud není na ubytovacím
poukazu uvedeno jinak). Pokud budete mít problém na cestě (tech. závada na
automobilu apod.), kontaktujte prosím naši nájezdovou službu, která je
k dispozici v sobotu od 14 do 19 hodin na telefonním čísle +420 495 518 151.
- Na místě vás majitel provede po objektu a vše vám vysvětlí. Majiteli
také zaplatíte místní poplatek (ve výši stanovené místním obecním
úřadem). Také mu zaplatíte kauci v předepsané výši. (výše
požadované kauce je uvedena v popisu objektu a zároveň ji budete mít
uvedenou i na ubytovacím poukazu).
- V den odjezdu pak musíte provést závěrečný úklid. U některých
objektů budete doplácet za spotřebovanou energii, plyn nebo dřevo (vše bude
specifikováno v ubytovacím poukazu). Pokud bude objekt předán v pořádku,
bude vám vrácena kauce. Objekt musíte opustit do 10 hodin.
V ostatních zemích
- V den začátku vašeho pobytu budete na objektu očekáváni v naší
smluvní partnerské cestovní kanceláři. Smluvní partneři se starají
o námi nabízené objekty. Čas nástupu na pobyt budete mít uveden na
ubytovacím poukazu. Pokud budete mít problém na cestě (tech. závada na
automobilu apod.), kontaktujte prosím naši nájezdovou službu, která je
k dispozici v sobotu od 14 do 19 hodin na telefonním čísle +420 495 518 151.
- Pokud máte s sebou domácí zvíře, zaplatíte za něj na místě
poplatek (výše poplatku je uvedena v popisu objektu a zároveň ji budete
mít uvedenou i na ubytovacím poukazu).
- V den odjezdu pak musíte provést závěrečný úklid. Pokud bude objekt
předán v pořádku, bude vám vrácena kauce. Objekt musíte opustit do
10 hodin.
Důležitá upozornění
- Ložní prádlo je v ceně. Pokud si máte vzít vlastní, budete na to
upozorněni v popisu objektu a budete to mít uvedeno i na voucheru.
- Kuchyně a kuchyňské kouty jsou vybaveny nádobím (hrnce, příbory,
talíře, misky apod.) pro max. kapacitu objektu a k rekreačnímu vaření a
stolování.
- Bazény jsou k dispozici cca od poloviny června do
začátku září.
- Všechny objekty jsou vybaveny dle vkusu majitele a především se
zřetelem na rekreační účel objektu. Nábytek je zpravidla účelný, ale
vždy praktický a vyhovující rekreačním potřebám pobytu. Ložnice mohou
být menší a lůžka mohou být užší, než máte ve „své domácí
ložnici“.
- Některé objekty se nacházejí v rekreačních zónách, voda je
v těchto kapacitách pouze užitková a není vhodná k pití (v některých
případech je vhodná k pití pouze po převaření). Doporučujeme tedy
užívat vodu balenou. Tuto skutečnost vám můžeme i předem ověřit
u majitele objektu.
- Informace o vzdálenostech k nejbližší restauraci, obchodu atd. jsou
pouze informativní. Jejich provoz může být v mimosezónních termínech
omezen.
- Upozorňujeme, že většina objektů se nachází v rekreačních
zónách, které nemusí mít váš telefonní operátor plně pokryt, tzn.
nemusí mít signál pro váš mobilní telefon.
- Objekty v ČR a na Slovensku se většinou nacházejí v chatových
osadách, na samotě, v horách atd. a z toho vyplývá, že příjezdová
cesta zpravidla bývá přírodního rázu (lesní cesta, polní cesta,
štěrková cesta atd.).
- Objekty v ČR a na Slovensku s více poschodími mohou mít příkré a
úzké schody. Většinou na to budete upozorněni v popisu objektu. Pokud je
tato informace pro Vás důležitá (např. máte malinké děti), kontaktujte
naši CK a my Vám sdělíme, zda se to týká i vámi vybraného objektu.
Podkrovní místnosti mívají zpravidla zkosené stropy.
- Pokud je uvedeno, že se jedná o ubytování v apartmánu, studiu či
části domu tak to znamená, že v objektu bydlí ještě majitel či další
hosté (tzn. klienti mají k dispozici část objektu a společné venkovní
prostory).
- Hosté jsou povinni dodržet maximální počet osob (při příjezdu
vyššího počtu osob je majitel oprávněn pobyt stornovat nebo požadovat
doplatek na místě). Do kapacity objektu se započítávají všichni
účastníci pobytu (i děti).
- Při cestách do zahraničí si nezapomeňte vzít platné cestovní
doklady. Upozorňujeme, že vlastní cestovní doklad musí mít
i každé dítě.
- Bazény na objektech v České republice jsou k dispozici v termínech
10.6. – 4.9. 2024. Upozorňujeme, že v období sucha či na základě
vyhlášky příslušné obce nemusí být bazény k dispozici. CK Vám
v případě stížnosti nemůže poskytnout slevu ani žádné jiné
finanční zvýhodnění.
- Je možné, že v blízkosti Vámi vybraného ubytování bude probíhat
stavební činnost, oprava silnice atd. CK Vám v případě stížnosti
nemůže poskytnout slevu ani žádné jiné finanční zvýhodnění.
O přidělení stavebních a dalších povolení nejsme předem informováni a
není v našich silách a ani kompetenci nově zahájenou stavební činnost
přerušit.
Používané symboly
Používané ikony
|
V objektu je povolené domácí zvíře. |
|
V objektu není povolené domácí zvíře. |
|
Vnitřní bazén |
|
Venkovní bazén |
|
Klimatizace |
|
WiFi připojení k internetu |
|
V objektu televize |
|
Satelit |
|
Gril |
|
Loďka |
|
Kotviště |
|
Ohniště |
|
Letní období (cca od dubna do listopadu) |
|
Zimní období (cca od listopadu do dubna) |
|
Kalkulačka ceny pobytu |
|
Hodnocení, čím více rozsvícených hvězdiček, tím lepší |
U ikonek platí, že po najetí myši se nad ní ukáže vysvětlivka a
případně i drobné doplnění.
Například v přehledu objektů se u ikonky povoleného zvířete ukazuje
případný poplatek, nebo limit velikosti, u venkovního bazénu zase jeho
rozměry. Kdybychom chtěli machrovat řekneme že to najdete v tooltipu, ale
my nechceme, takže po najetí myši :-)
Přehledová tabulka objektu
Maximální počet osob (x+y) |
x – počet plných lůžek, y – počet přistýlek. V případě že
je zapsáno 4+1 znamená to že v objektu jsou 4 klasická lůžka a jedna
přistýlka. Vždy je nutno dodržet maximální počet osob, tedy součet x a
y. Nad kapacitu objektu je v některých případech možno vzít dítě do
3 let bez lůžka za mírný poplatek. |
Naše hodnocení |
1 – 5 hvězdiček, udává naše hodnocení úrovně objektu. |
Cena od |
Nejnižší cena objektu ve zvolené sezóně. |
Používané termíny
Studio |
Ubytování kde není samostatná ložnice, ale jde zpravidla
o víceúčelovou místnost s kuchyňským koutem. |
Apartmán |
Ubytování, kde je několik samostatných místností. |
Na poptávku |
Může se stát že u rezervace uvidíte že objekt je na poptávku. Jde
pouze o to, že musíme u majitele nejprve ověřit, jestli je zvolený
termín stále volný. O výsledku budete informování nejdéle následující
pracovní den. Pokud by objekt volný nebyl, navrhneme i vhodné
alternativy. |
U apartmánů a studií platí, že v objektu bydlí ještě majitel, či
další hosté (tzn. klienti mají k dispozici část objektu a společné
venkovní prostory).
Ochrana osobních údajů
Základní práva zákazníka podle zákona č. 159/1999 Sb. a zákona č.
89/2012 Sb., ve znění pozdějších předpisů (občanský zákoník)
- Před uzavřením smlouvy o zájezdu obdrží zákazník všechny nezbytné
informace o zájezdu podle § 9a zákona č. 159/1999 Sb., o některých
podmínkách podnikání a o výkonu některých činností v oblasti
cestovního ruchu, ve znění pozdějších předpisů, tj. např. místo
určení cesty nebo pobytu, dopravní prostředky, ubytování, stravování
a další.
- Cestovní kancelář odpovídá zákazníkovi za řádné poskytnutí všech
cestovních služeb zahrnutých ve smlouvě o zájezdu.
- Zákazník obdrží telefonní číslo pro naléhavé případy nebo údaje
o kontaktním místu, kde se může spojit s cestovní kanceláří nebo
cestovní agenturou, která zprostředkovala prodej zájezdu.
- Zákazník může s přiměřeným předstihem a případně po uhrazení
dodatečných nákladů postoupit smlouvu o zájezdu na jinou osobu.
- Cenu zájezdu lze zvýšit jen v případě konkrétního zvýšení
nákladů (například cen pohonných hmot) a pokud je to výslovně stanoveno
ve smlouvě o zájezdu, a to nejpozději 20 dní před zahájením zájezdu.
Překročí-li cenové zvýšení 8 % ceny zájezdu, může zákazník od
smlouvy odstoupit. Vyhradí-li si cestovní kancelář právo na zvýšení ceny
zájezdu, má zákazník v případě snížení příslušných nákladů
právo na slevu z ceny zájezdu.
- Zákazník může od smlouvy odstoupit bez zaplacení odstupného (storno
poplatku) a získat zpět veškeré platby, pokud došlo k výrazné změně
jakéhokoli zásadního prvku zájezdu, s výjimkou ceny. Pokud cestovní
kancelář před zahájením poskytování zájezdu tento zájezd zruší, má
zákazník právo na vrácení ceny zájezdu a případně na
náhradu škody.
- Zákazník může od smlouvy odstoupit bez zaplacení odstupného (storno
poplatku) před zahájením zájezdu, jestliže v místě určení cesty nebo
pobytu nebo jeho bezprostředním okolí nastaly nevyhnutelné a mimořádné
okolnosti, které mají významný dopad na poskytování zájezdu nebo na
přepravu osob do místa určení cesty nebo pobytu (například vyskytnou-li se
v místě určení cesty nebo pobytu závažné bezpečnostní problémy,
které by mohly zájezd ovlivnit).
- Zákazník může před zahájením poskytování zájezdu od smlouvy
odstoupit, pokud zaplatí přiměřené a zdůvodnitelné odstupné (storno
poplatek).
- Pokud nelze po zahájení poskytování zájezdu poskytnout jeho podstatné
prvky v souladu se smlouvou, musí být zákazníkovi nabídnuto vhodné
náhradní řešení bez dalších nákladů. Zákazník může od smlouvy
odstoupit bez zaplacení odstupného (storno poplatku), pokud nejsou služby
poskytovány v souladu se smlouvou, přičemž tato skutečnost podstatně
ovlivňuje plnění služeb zahrnutých do zájezdu a cestovní kancelář
neposkytla vhodné náhradní řešení.
- V případě neposkytnutí nebo nesprávného poskytnutí služeb
cestovního ruchu zahrnutých do zájezdu má zákazník právo na slevu z ceny
zájezdu, náhradu škody nebo obojí.
- Cestovní kancelář má povinnost poskytnout pomoc, pokud se zákazník
ocitne v nesnázích.
- Ocitne-li se cestovní kancelář v úpadku, bude zákazníkovi vrácena
zaplacená záloha nebo cena zájezdu včetně ceny zaplacené za poukaz na
zájezd v případě neuskutečnění zájezdu, nebo rozdíl mezi zaplacenou
cenou zájezdu a cenou částečně poskytnutého zájezdu v případě, že
k úpadku došlo po zahájení poskytování zájezdu. Ocitne-li se cestovní
kancelář v úpadku po zahájení poskytování zájezdu a je-li součástí
zájezdu doprava, bude zajištěna repatriace zákazníka. Cestovní kancelář
B&K TOUR, s.r.o., IČO: 465 06 501, se sídlem Komenského 249, 500
03 Hradec Králové, zapsaná v obchodním rejstříku u Krajského soudu
v Hradci Králové v oddíle C, vložka č. 2011 si zajistila ochranu pro
případ úpadku (pojištění záruky nebo bankovní záruka) u subjektu UNIQA
pojišťovna, a.s., Evropská 136/810, 160 12 Praha 6, IČO: 492 40 480, http://www.uniqa.cz/, zastoupená společností
FIDUCIA, s.r.o., Hlavní 681/97, 14100 Praha 4, IČO: 270 82 121, http://www.fiducia.cz/, kontaktní údaje:
FIDUCIA, s.r.o., adresa: Národní třída 10, 110 00 Praha 1, tel. číslo
+420 272 101 020, e-mail adresa: fiducia@fiducia.cz. Na
tento subjekt se zákazník může obrátit v případě, že byly služby
odepřeny z důvodu úpadku cestovní kanceláře.
Směrnice Evropského parlamentu a Rady (EU) 2015/2302 je provedena
v českém právním řádu zákonem č. 159/1999 Sb., o některých
podmínkách podnikání a o výkonu některých činností v oblasti
cestovního ruchu, ve znění zákona č. 111/2018 Sb. a § 2521 až 2549a
zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění zákona č. 111/2018
Sb. dostupnými na webových stránkách Ministerstva pro místní rozvoj (http://www.mmr.cz). Tato forma zveřejnění má
informativní charakter.
FAQ – často kladené otázky
- Co když jsme 4, ale líbí se nám chalupa pro 6 osob ? Kdo budou ti
další dva?
- Nemusíte se bát, cena je za celý objekt, tedy nikoho dalšího k vám
již nepřidáme a můžete si užívat svého soukromí.
- Líbí se nám chalupa pro 4 osoby, ale máme jako 5. osobu malé roční
dítě, platí omezení i pro něj, když spí ve vlastní cestovní
postýlce?
- Malé děti (0–3 roky) nad kapacitu je zpravidla možné vzít za mírný
poplatek. Prosím uveďte tuto informaci do poznámky u rezervace, nebo nás
můžete kontaktovat na rezervace@bktour.cz, nebo
+420 495 000 396 a my vám aktuální stav
milerádi ověříme.
- Když jsou to soukromé chaty a chalupy, není na nich během pobytu
přítomný majitel?
- Není tomu tak, majitel vás pouze ubytuje a při odjezdu objekt převezme.
Nic tedy s nikým nesdílíte. Až na ojedinělé výjimky, na které je
v detailu objektu dostatečně upozorněno.
- Když se nám líbí chata pro 4, ale je nás 6 nevadí to ? (oni se ti dva
vyspí třeba na zemi :-) )
- Je nám líto, ale toto opravdu možné není.
- Je možné kombinovat slevy?
- Ne, slevy není možné kombinovat, uplatňují se vždy z ceny ubytování
a podmínkou pro jejich uplatnění je složení zálohy v předepsané výši.
Při nároku na více slev vždy použijeme tu pro vás nejvýhodnější.
Cenu včetně slev si můžete ověřit v naší kalkulačce pobytu, naleznete
ji hned pod ceníkem.
A slovo na závěr: doma zapomeňte všechny starosti, z mobilu si vymažte
telefonní čísla kolegů a zaměstnavatele a hlavně si dovolenou pořádně
užijte.